خانه > دوره ها > از نخور تا نوش جان (مقدماتی)
raimana information

از نخور تا نوش جان (مقدماتی)

اهداف و دست‌آوردها

آیا شما هم مدتهاست که موضوع وزن برایتان یک دغدغه­‌ی ذهنیست؟ آیا از این که مرتبا از خوردن خوراکی­های مورد علاقه‌­تان چشم پوشی کنید کلافه شده­‌اید؟ آیا شما هم انواع برنامه‌­های غذایی متفاوتی را که دوستان، آشنایان و یا متخصصین برای کاهش وزن پیشنهاد کرده­اند شروع کرده اما در میانه‌­ی راه برنامه‌­تان را رها کرده‌­اید؟ آیا هر بار به خودتان برچسب‌­هایی نطیر بی اراده و ناتوان زده­‌اید؟ و در نهایت آیا الان از مدیریت وزنتان خسته شده­‌اید؟

اگر پاسختان به سوالات فوق مثبت است شما هم دچار یکی از فراگیرترین مشکلات بشر امروزی هستید. در این کارگاه شما ازطریق آشنا شدن با نحوه­ی کارکرد مغز، درک چگونگی رفتار، شناخت عضله­‌ی خودکنترلی و عوامل تضعیف کننده‌­ی آن نگاهی جدید به مقوله‌­ی مدیریت وزن پیدا می­کنید. همچنین با انجام تمرینات متنوع بخشی از مهارت­‌های لازم برای پایبندی به برنامه­‌های مرتبط با اهدافتان را کسب می‌­کنید.

سرفصل‌های دوره

  • من چه می خواهم 
    • کارکرد مغز
    • ماشین رفتار
  • عضله‌ی خودکنترلی
    • انواع خرابکارها و غلبه بر آنها
    • بازسازی عضله‌ی خودکنترلی
  • حرکت به سوی تصویر ایده‌آل

بروشور دوره

مربیان

  • raimana information نگار تبریزی

"نظرات این بخش "

  1. tarlan گفت:

    سلام امکان تخفیف روی دوره ها وجود دارد؟

    • کارشناس تولید محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر لطفا صفحه‌ی مارو در اینستاگرام دنبال بفرمایید اطلاع‌رسانی‌ها اونجا انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جهت ثبت نام لطفا ارزش دوره را به شماره کارت 6219861036567104 به نام ناهید حیدری و امیر پهلونژاد واریز کرده و فیش آن را به شماره 09120993451 ارسال کنید.

    همچنین در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با شماره 09120993451 و یا از طریق فرم زیر با ما تماس بگیرید.







    بازگشت

    قوانین ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی آفلاین:

    کاربرگرامی سلام، وقت بخیر

    از این‌که می‌توانیم در مسیر یادگیری و توسعه خود، همراه شما باشیم، خوشحالیم. لطفا پیش از نهایی کردن پرداخت و ثبت‌نام خود، موارد زیر را به دقت مطالعه و تایید نمایید.

    1. زمان استفاده از دوره‌ای که ثبت‌نام کرده‌اید محدود است و با توجه به میزان محتوا و تکالیف هر دوره، زمان دسترسی به شما اعلام می‌گردد. لازم به توضیح است حداقل زمان دسترسی به هر دوره 2ماه تقویمی است.

    2. پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام و دریافت ایمیل دسترسی به دوره، امکان انصراف و برگشت هزینه به هیچ عنوان وجود ندارد. در صورتی که دوره را به اشتباه انتخاب کرده باشید و هنوز آن را آغاز نکرده باشید (قبل از دریافت ایمیل لینک ورود)، می‌توانید با هماهنگی پشتیبانی، دوره خود را فقط به دوره‌ی دیگری تغییر بدهید.

    3. مالکیت معنوی و مادی محتوای دوره‌ها، شامل فایل‌های متنی، تصویری، صوتی و یا فیلم که از طریق برنامه آموزشی به آن دسترسی خواهید داشت، متعلق به موسسه رای‌مانا است.

    4. اطلاعات کاربری که از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود، فقط برای استفاده‌ی شما در اختیارتان قرار می‌گیرد، پس لطفا این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار ندهید.

    ادامه