خانه > دوره ها > دوره آموزشی همدلی
raimana information

دوره آموزشی همدلی

اهداف و دست‌آوردها

همدلی یعنی درک دنیای شخصی طرف مقابل و توانایی درک احساسات و دیدگاه‌های او، و نشان دادن این موضوع که دنیا، دیدگاه­ها و احساسات او توسط ما درک شده ­است. همچنین می­‌توانیم با استفاده از این دانسته‌ها رفتارمان را به شیوه­ای اثربخش مدیریت کنیم.
دانشپذیران در این پودمانی با مهارت همدلی در فرایند کوچینگ آشنا می‌­شوند. همچنین تفاوت زیربنایی همدلی و همدردی را یاد می‌­گیرند. بعد از اتمام پودمانی دانشپذیران می­‌توانند با یادگیری شیوه‌­های اصولی همدلی در فرایند کوچینگ، راه­‌های مناسب برای بکارگیری این رفتار را در زندگی فردی و حرفه­ای خود لحاظ کنند و به تبع آن کیفیت روابط خود را در بستر تعاملات در جلسه­‌های کوچینگ یا روابط حرفه­‌ای یا روزمره ارتقاء بدهند.

بروشور دوره

مربیان

  • raimana information دکتر علی صاحبی
  • raimana information امیر پهلونژاد

"نظرات این بخش "

  1. tarlan گفت:

    سلام امکان تخفیف روی دوره ها وجود دارد؟

    • کارشناس تولید محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر لطفا صفحه‌ی مارو در اینستاگرام دنبال بفرمایید اطلاع‌رسانی‌ها اونجا انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جهت ثبت نام لطفا ارزش دوره را به شماره کارت 6219861036567104 به نام ناهید حیدری و امیر پهلونژاد واریز کرده و فیش آن را به شماره 09120993451 ارسال کنید.

    همچنین در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با شماره 09120993451 و یا از طریق فرم زیر با ما تماس بگیرید.







    بازگشت

    قوانین ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی آفلاین:

    کاربرگرامی سلام، وقت بخیر

    از این‌که می‌توانیم در مسیر یادگیری و توسعه خود، همراه شما باشیم، خوشحالیم. لطفا پیش از نهایی کردن پرداخت و ثبت‌نام خود، موارد زیر را به دقت مطالعه و تایید نمایید.

    1. زمان استفاده از دوره‌ای که ثبت‌نام کرده‌اید محدود است و با توجه به میزان محتوا و تکالیف هر دوره، زمان دسترسی به شما اعلام می‌گردد. لازم به توضیح است حداقل زمان دسترسی به هر دوره 2ماه تقویمی است.

    2. پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام و دریافت ایمیل دسترسی به دوره، امکان انصراف و برگشت هزینه به هیچ عنوان وجود ندارد. در صورتی که دوره را به اشتباه انتخاب کرده باشید و هنوز آن را آغاز نکرده باشید (قبل از دریافت ایمیل لینک ورود)، می‌توانید با هماهنگی پشتیبانی، دوره خود را فقط به دوره‌ی دیگری تغییر بدهید.

    3. مالکیت معنوی و مادی محتوای دوره‌ها، شامل فایل‌های متنی، تصویری، صوتی و یا فیلم که از طریق برنامه آموزشی به آن دسترسی خواهید داشت، متعلق به موسسه رای‌مانا است.

    4. اطلاعات کاربری که از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود، فقط برای استفاده‌ی شما در اختیارتان قرار می‌گیرد، پس لطفا این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار ندهید.

    ادامه