خانه > دوره ها > دوره آموزشی رابطه‌سازی
raimana information

دوره آموزشی رابطه‌سازی

اهداف و دست‌آوردها

سهم رابطه‌­سازی، در نتیجه کوچینگ بسیار قابل توجه و اساسی است. اگر کوچینگ را به دو بخش عمده رابطه­‌سازی و مداخله کوچینگ تقسیم کنیم، در یک کوچینگ اثربخش، رابطه­‌سازی سهمی بزرگتر از مداخله کوچینگ را به خود اختصاص می­‌دهد و هدف از این پودمانی، آشنا شدن مخاطبین با این اصل بسیار مهم در فرایند کوچینگ است. دانشپذیران با پایان رساندن این پودمانی می‌توانند با اصول رابطه­‌سازی در فرایند کوچینگ آشنا شده؛ موانع ارتباطی و راه­کارهای مقابله با آنها را شناسایی و انتخاب کنند؛ با موانع فکری خود و دیگران آشنا شده؛ و با زبان بدن و میزان تاثیر آن در ارتباطات آشنا شوند. همچنین با یادگیری مهارت‌های اساسی برقراری ارتباط نهایتا می­‌توانند ارتباطات موثرتری در زندگی و محیط کار خود برقرار کنند.

بروشور دوره

مربیان

  • raimana information دکتر علی صاحبی
  • raimana information امیر پهلونژاد

"نظرات این بخش "

  1. tarlan گفت:

    سلام امکان تخفیف روی دوره ها وجود دارد؟

    • کارشناس تولید محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر لطفا صفحه‌ی مارو در اینستاگرام دنبال بفرمایید اطلاع‌رسانی‌ها اونجا انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جهت ثبت نام لطفا ارزش دوره را به شماره کارت 6219861036567104 به نام ناهید حیدری و امیر پهلونژاد واریز کرده و فیش آن را به شماره 09120993451 ارسال کنید.

    همچنین در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با شماره 09120993451 و یا از طریق فرم زیر با ما تماس بگیرید.







    بازگشت

    قوانین ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی آفلاین:

    کاربرگرامی سلام، وقت بخیر

    از این‌که می‌توانیم در مسیر یادگیری و توسعه خود، همراه شما باشیم، خوشحالیم. لطفا پیش از نهایی کردن پرداخت و ثبت‌نام خود، موارد زیر را به دقت مطالعه و تایید نمایید.

    1. زمان استفاده از دوره‌ای که ثبت‌نام کرده‌اید محدود است و با توجه به میزان محتوا و تکالیف هر دوره، زمان دسترسی به شما اعلام می‌گردد. لازم به توضیح است حداقل زمان دسترسی به هر دوره 2ماه تقویمی است.

    2. پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام و دریافت ایمیل دسترسی به دوره، امکان انصراف و برگشت هزینه به هیچ عنوان وجود ندارد. در صورتی که دوره را به اشتباه انتخاب کرده باشید و هنوز آن را آغاز نکرده باشید (قبل از دریافت ایمیل لینک ورود)، می‌توانید با هماهنگی پشتیبانی، دوره خود را فقط به دوره‌ی دیگری تغییر بدهید.

    3. مالکیت معنوی و مادی محتوای دوره‌ها، شامل فایل‌های متنی، تصویری، صوتی و یا فیلم که از طریق برنامه آموزشی به آن دسترسی خواهید داشت، متعلق به موسسه رای‌مانا است.

    4. اطلاعات کاربری که از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود، فقط برای استفاده‌ی شما در اختیارتان قرار می‌گیرد، پس لطفا این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار ندهید.

    ادامه